Задовољство корисника као мера успеха: Компанија „Дунав осигурање“ добитник награде Оскар квалитета 2021. за пословну изврсност
Поводом обележавања Светског дана квалитета и Европске недеље квалитета у Србији, у Привредној комори Србије додељене су награде за пословну изврсност најуспешнијим организацијама из земље и окружења.
Компанија „Дунав осигурање“ постигла је изузетан резултат, освојивши награду за квалитет у чак три категорије: потенцијали организације, тржиште и корисници, те задовољство корисника.
Награду је у име „Дунав осигурања“ примио Милош Милановић, члан Извршног одбора, који је том приликом истакао да је задовољство корисника најбоља потврда успешности и мисије наше компаније да, ослушкујући потребе корисника, буде стабилан партнер и ослонац друштвеној заједници. Изазовна времена ставила су на пробу све делатности, па тиме и осигурање, а способност да се прилагођава у временима криза смисао је и сврха осигурања.
Од самог почетка ширења вируса, Компанија „Дунав осигурање“ показала је да је брига о клијентима на првом месту. Трудећи се да заштити живот и здравље људи, „Дунав“ је био прва осигуравајућа кућа на домаћем тржишту која је омогућила уговарање путног здравственог осигурања са допунским покрићем за ковид 19, обезбеђени су непромењени услови осигуравајућег покрића животног осигурања, док су у полисе добровољног здравственог осигурања укључене дијагностичке процедуре за откривање коронавируса.
Поносни смо што и овом наградом можемо да оправдамо наш слоган „Пријатељ остаје пријатељ“ и наставимо да будемо подршка како нашим корисницима тако и друштвеној заједници у стварању лепшег и хуманијег окружења.