"Ово је богохуљење" Супруга убијеног Чарлија Кирка разбеснела јавност потезом пред Божић
Тврде да се ради о "пажљиво упакованом маркетингу".
Ерика Кирк, удовица убијеног конзервативног активисте Чарлија Кирка, изазвала је бурне реакције својом божићном поруком на "Fox Newsu".
Док су јој неки пратиоци упутили речи подршке, други су је оштро критиковали због детаља које сматрају непримереним и неискреним.
Порука која је изазвала расправу
У видео-поруци објављеној на грегоријанско и новојулијанско Бадње вече, Ерика је, док је стајала испред божићне јелке, поручила:
- Током ове празничне сезоне моја молитва за вас је да се искрено одморите. То би била и порука мог супруга. Много је буке напољу. Празници могу бити заиста хаотични, али ја се молим да пронађете мало времена насамо са Господом и својом породицом. Волите своју децу, волите чланове своје породице – живот је кратак.
Међутим, оно што је многима засметало јесте чињеница да је током читаве поруке у рукама држала постхумно објављену књигу свог супруга под насловом "Заустави се у име Бога" ("Стоп ин the Наме оф Год").
"Ово је богохуљење"
Управо истицање књиге покренуло је лавину критика на друштвеним мрежама, а многи корисници су поруку оценили као неискрену промоцију.
- Знам да се, када тугујем, увек осећам боље кад кренем на масовну промотивну турнеју продајући књиге, мајице и суплементе - саркастично је прокоментарисао један корисник.
Други је додао:
- Коришћење Божића и имена њеног покојног супруга ради зараде је богохуљење.
- Да, људи би требало да престану да иду на турнеје и да проводе време са својом породицом. Људи који су изгубили вољене требало би да узму време за тугу, а не да учествују у медијским кампањама - написао је трећи критичар.
"Пажљиво упакован маркетинг"
Додатно незадовољство изазвала је чињеница да је сегмент одмах након њене поруке прекинут и пребачен на промотивну графику за Чарлијеву књигу, уз позив на поручивање.
Критичари тврде да је тиме читава ситуација деловала као пажљиво упакован ПР тренутак, у којем се туга и вера користе као мамац за продају.
- За пола минута добили смо божићну проповед натопљену емоцијама, позивање на речи покојног супруга као ауторитет, а затим – рекламу - написао је један корисник.
Многи се зато питају како је порука о понизности и одмору завршила као маркетиншки потез и да ли је реч о искреном одавању почасти или о претварању приватне трагедије у бренд.