Људи коментаришу да су они НАЈБОЛЕСНИЈА ГЕНЕРАЦИЈА ИКАД: На ТикТоку се појавио НОВИ ТРЕНД!
Нови вирални тренд завладао је популарном мрежом!
Ако сте последњих дана проводили време на ТикТоку, сигурно сте приметили како вам је "Фор You" страница преплављена снимцима у којима корисници поносно тврде да су део такозване „Групе 7“.
Како пише портал TimesNow, овај необични феномен прерастао је у интерну шалу која је освојила милионе људи на платформи.
Ево како је све почело и зашто је „Група 7“ постала важан део ТикТок идентитета многих корисника.
Феномен је покренула музичарка Софија Џејмс, која је одлучила да кроз серију видеа тестира непредвидиви алгоритам ТикТока.
Дана 17. октобра 2025. објавила је седам видеа заредом, у сваком користећи своју оригиналну песму „Со Унфаир“. Фрустрирана тиме што неки снимци постају вирални док други остају потпуно непримећени, Софија је све представила као „научни експеримент“ — желела је да открије који ће од тих седам видеа алгоритам највише „погурати“.
- Одувек је то било ја против алгоритма – и увек ће бити. Данас ја побеђујем, рекла је у једном од својих првих снимака.
Треба нагласити да „Група 7“ није права, формална група. То је интерна шала настала као последица њеног експеримента. Седми видео неочекивано је постао виралан, скупивши више од четири милиона прегледа и у потпуности засенивши претходних шест („Групу 1“ до „Групу 6“).
У том снимку Софија се обратила пратиоцима: „Ако гледате овај видео, ви сте у Групи 7. Ово је само мали експеримент да видимо који ће видео имати највећи домет. Не знам шта то говори о вама, али – добродошли у Групу 7!“
Након тога се десило оно по чему је ТикТок познат – корисници су шалу претворили у огроман тренд.
Зато што је баш седми видео постао најпопуларнији, многи су почели да се шале како припадници „Групе 7“ имају посебну, „елитну“ енергију. Креатори су почели масовно да праве садржаје на ту тему – од „оријентација за нове чланове“ до измишљених сукоба са „Групама 4, 5 и 6“.
Иако сама ознака нема никакво стварно значење, вирални успех седмог видеа створио је осећај припадности једној духовитој, али и препознатљивој заједници. Данас многи третирају „Групу 7“ као симбол среће или знак да их је алгоритам „изабрао“.
На крају, „Група 7“ је заправо производ паметног маркетиншког потеза. Софија Џејмс искористила је тренд да промовише своју музику – и у томе је успела.
Њена песма „Со Унфаир“, коришћена у свим видеима, захваљујући виралности седмог, постала је изузетно популарна. Када су се у причу укључиле и велике ТикТок звезде попут Хејли Кејл и Криса Олсена, експеримент је прерасао у прави дигитални феномен.
Коментари испод видеа су били шаренолики. Док су неки подржавали њену идеју у вези новог ТикТок тренда, други су осуђивали коментаришући да је ово "тотални деблизам" и да је реч о "најболеснијој генерацији икада".