Ljudi komentarišu da su oni NAJBOLESNIJA GENERACIJA IKAD: Na TikToku se pojavio NOVI TREND!
Novi viralni trend zavladao je popularnom mrežom!
Ako ste poslednjih dana provodili vreme na TikToku, sigurno ste primetili kako vam je "For You" stranica preplavljena snimcima u kojima korisnici ponosno tvrde da su deo takozvane „Grupe 7“.
Kako piše portal TimesNow, ovaj neobični fenomen prerastao je u internu šalu koja je osvojila milione ljudi na platformi.
Evo kako je sve počelo i zašto je „Grupa 7“ postala važan deo TikTok identiteta mnogih korisnika.
Fenomen je pokrenula muzičarka Sofija Džejms, koja je odlučila da kroz seriju videa testira nepredvidivi algoritam TikToka.
Dana 17. oktobra 2025. objavila je sedam videa zaredom, u svakom koristeći svoju originalnu pesmu „So Unfair“. Frustrirana time što neki snimci postaju viralni dok drugi ostaju potpuno neprimećeni, Sofija je sve predstavila kao „naučni eksperiment“ — želela je da otkrije koji će od tih sedam videa algoritam najviše „pogurati“.
- Oduvek je to bilo ja protiv algoritma – i uvek će biti. Danas ja pobeđujem, rekla je u jednom od svojih prvih snimaka.
Treba naglasiti da „Grupa 7“ nije prava, formalna grupa. To je interna šala nastala kao posledica njenog eksperimenta. Sedmi video neočekivano je postao viralan, skupivši više od četiri miliona pregleda i u potpunosti zasenivši prethodnih šest („Grupu 1“ do „Grupu 6“).
U tom snimku Sofija se obratila pratiocima: „Ako gledate ovaj video, vi ste u Grupi 7. Ovo je samo mali eksperiment da vidimo koji će video imati najveći domet. Ne znam šta to govori o vama, ali – dobrodošli u Grupu 7!“
Nakon toga se desilo ono po čemu je TikTok poznat – korisnici su šalu pretvorili u ogroman trend.
Zato što je baš sedmi video postao najpopularniji, mnogi su počeli da se šale kako pripadnici „Grupe 7“ imaju posebnu, „elitnu“ energiju. Kreatori su počeli masovno da prave sadržaje na tu temu – od „orijentacija za nove članove“ do izmišljenih sukoba sa „Grupama 4, 5 i 6“.
Iako sama oznaka nema nikakvo stvarno značenje, viralni uspeh sedmog videa stvorio je osećaj pripadnosti jednoj duhovitoj, ali i prepoznatljivoj zajednici. Danas mnogi tretiraju „Grupu 7“ kao simbol sreće ili znak da ih je algoritam „izabrao“.
Na kraju, „Grupa 7“ je zapravo proizvod pametnog marketinškog poteza. Sofija Džejms iskoristila je trend da promoviše svoju muziku – i u tome je uspela.
Njena pesma „So Unfair“, korišćena u svim videima, zahvaljujući viralnosti sedmog, postala je izuzetno popularna. Kada su se u priču uključile i velike TikTok zvezde poput Hejli Kejl i Krisa Olsena, eksperiment je prerasao u pravi digitalni fenomen.
Komentari ispod videa su bili šarenoliki. Dok su neki podržavali njenu ideju u vezi novog TikTok trenda, drugi su osuđivali komentarišući da je ovo "totalni deblizam" i da je reč o "najbolesnijoj generaciji ikada".