Xiaomi YU7 званично лансиран — Луксузни СУВ високих перформанси предњачи уз напредну технологију
Xiaomi ЕВ представио је свој први СУВ, Xiaomi YU7.
Виђен као луксузни СУВ високих перформанси, симболичног имена које по кинеској традицији означава јахање ветра, намењен је самосталним, самопоузданим и динамичним људима. Иако дизајнерски сличан моделу Xiaomi СУ7, Xiaomi YU7 се издваја сопственим, храбрим идентитетом — комбинујући елегантан дизајн, високе перформансе и врхунску удобност у унутрашњости. Осим тога, овај аутомобил спаја најсавременију интелигентну технологију и освежено искуство у погледу дизајна, удобности кабине, безбедности и паметних функција.
Унапређен дизајн - елеганција и луксуз на први поглед
Као и досадашњи модели, и Xiaomi YU7 остаје посвећен „лепоти“ као једном од постулата производа. Задржавајући сличан дизајнерски језик и елегантан став модела Xiaomi СУ7, Xiaomi YU7 додатно уздиже свој луксузни карактер и са лакоћом се истиче у урбаним срединама.
Луксуз и елеганција: Лепота се огледа у пропорцијама
Xiaomi YU7 је СУВ средње до велике величине, са димензијама 4999 mm (дужина) × 1996 mm (ширина) × 1600 mm (висина) и међуосовинским растојањем од 3000 mm. Овај модел одражава посвећеност бренда савршеним пропорцијама, са односом точкова и каросерије од 3:1, односом точкова и висине од 2,1:1 и односом ширине и висине од 1,25:1 — оличењем класичне, спуштене силуете СУВ возила високих перформанси. Кључни елементи луксуза укључују ултраелегантан однос дужине хаубе и каросерије од 1:3 и Л113 димензију од 680 mm (растојање од центра предњег точка до папучице кочнице), што је заштитни знак аутомобилске елеганције који се усавршава више од једног века. Након месеци оптимизације, алуминијумска хауба шкољкастог облика површине 3,11 м² (1960 × 1587 mm) — највећа у серијској производњи — савршено је уклопљена с каросеријом. Испод ње се налази предњи електрични пртљажник запремине 141 Л, са подршком за чак 8 различитих режима отварања. Опционе задње широке гуме ширине 275 mm, уз спортске лукове блатобрана, додатно наглашавају естетски израз високих перформанси. Поред своје складно обликоване силуете, естетски израз дизајна Xiaomi YU7 огледа се у бројним пажљиво осмишљеним детаљима. Модел доноси освежење препознатљивим „светлима у облику сузе“ са Xiaomi СУ7, сада у иновативном, издубљеном дизајну. Горњи део предњих светала Xiaomi YU7 има отворену структуру са ваздушним каналима повезаним са отворима на хауби — карактеристика без премца у овој класи. Ово инжењерско решење додатно наглашава визуелну лепоту возила и побољшава осветљење захваљујући ултрашироком светлосном снопу од 180°.
Задња светлосна трака модела Xiaomi YU7 такође је унапређена, али уз очување препознатљивог дизајнерског језика бренда. Редизајнирани светлосни склопови одликују се чистијим и израженије обликованим изгледом, који омогућава визуелну препознатљивост. За разлику од модела Xiaomi СУ7, задња светла на YU7 имају угаоне ивице усмерене надоле, што естетски истиче задњи профил. Посебно се издваја примена врхунске ултра-црвене расвете (таласне дужине преко 632 нм) — карактеристике луксузних возила — која обезбеђује изузетну видљивост ноћу и омогућава да Xiaomi YU7 не може, а да не буде примећен у саобраћају.
Xiaomi YU7 уводи потпуно нови систем електричних, увучених ручица на вратима, демонстрирајући изузетну инжењерску домишљатост. Без обзира на то да ли возило стоји или је у покрету, ручице остају увучене и савршено поравнате с контурама каросерије, чиме се побољшава естетика и смањује аеродинамички отпор. Инфотаинмент систем укључује функцију „Аутоматско избацивање ручица“, која, када је активирана, аутоматски избацује ручице када се корисник с кључем приближи возилу, уклањајући потребу за ручним отварањем. Уз амбијентално осветљење које додатно истиче овај ефекат, систем повећава удобност и унапређује целокупно искуство уласка у возило. Након уласка, ручице се глатко увлаче, заокружујући елегантан процес који спаја напредну функционалност и интуитивну употребљивост.
Што се тиче аеродинамике, Xiaomi YU7 наслеђује напредну вишеканалну аеродинамичку архитектуру модела Xiaomi СУ7, интегришући 10 пролазних ваздушних канала и 19 оптимизованих отвора за прецизно управљање протоком ваздуха. Издубљени спојлер прошао је кроз бројне итерације дизајна, постижући смањење отпора за 10 јединица (цоунтс). Активни систем решетке садржи 100 аутоматски подесивих летвица, што доприноси додатном смањењу отпора за 18 јединица. Хауба од алуминијума у шкољкастом облику користи беспрекорну монокок конструкцију, која додатно смањује отпор за 2 јединице. Захваљујући овим пажљиво спроведеним оптимизацијама у више од 40 зона за рафинацију протока ваздуха, Xiaomi YU7 постиже изузетан коефицијент отпора од Цд 0,245 — што представља побољшање домета од 59 км по ЦЛТЦ стандарду у поређењу са вредностима пре оптимизације, постављајући га у сам врх класе када је реч о домету међу спортским СУВ возилима.
Аутомобил лансиран у три живописне боје које одишу енергијом
Xiaomi YU7 долази у три боје инспирисане природом: Смарагдно зеленој, Титанијум сребрној и Лав наранџастој.
Смарагдно зелена — посебно се издваја као изузетно ретка боја обично резервисана за луксузне спортске аутомобиле. Инспирисана колумбијским смарагдима, ова нијанса осликава раскошну суштину драгог камена кроз сложени систем двоструког слоја боје, који користи три специјализована резервоара за тонирање — што је напредније у односу на стандардне боје које користе само један. Процес почиње жутозеленим металик основним слојем, обогаћеним ултра-финим алуминијумским честицама (cca 1/5 пречника људске длаке) које опонашају дубоку хроматску богатост смарагда. Преко тога се наноси провидни седефасти слој, који имитира динамично преламање светлости унутар камена. Посебна седефасто-металик мешавина се прска чак и по унутрашњим панелима, како би и скривени делови зрачили дубином. У комбинацији са скулптуралном каросеријом модела Xiaomi YU7, ова Смарагдно зелена завршна обрада ствара хипнотишуће промене боје у зависности од светлости, и и одише софистицираношћу.
Титанијум сребрна боја - користи крупније алуминијумске честице које су стратешки распоређене како би се постигао максималан сјај. Ова завршна обрада појачава контраст између хладних сенки и топлих рефлексија, оличавајући карактер модела Xiaomi YU7 кроз спој брзине, снаге и раскоши.
Лава наранџаста – боја преузета из модела Xiaomi СУ7, користи процес двоструког слоја за постизање драматичних промена у тону. Под позадинским осветљењем, први слој у пуној наранџастој нијанси доноси интензивну топлину, док при директном светлу други слој открива блистави металик-седефасти сјај. Елегантно обликоване површине СУВ-а додатно појачавају овај ефекат, обезбеђујући јединствену визуелну динамику из сваког угла.
Један простор, три доживљаја: Технологија, луксуз и удобност у савршеној хармонији
Приликом дизајна ентеријера, водило се рачуна да он испрати високе стандарде које је поставио екатеријер. Било је потребно обезбедити врхунску удобност и луксуз обогаћен технологијом, а притом очувати радикалне пропорције аутомобила — кључни изазов у дизајну кабине модела Xiaomi YU7.
Ова визија остварена је кроз филозофију „Луксузне кабине са двоструком зоном окружења“, која вешто обједињује три кључна доживљаја у један хармоничан простор. Први у индустрији, масовно произведен Xiaomi HyperVision панорамски дисплеј предводи ову иновацију, а његово револуционарно корисничко окружење поставља нове стандарде визуелне софистицираности и луксузне технолошке изврсности. Супротстављајући се конвенцијама спортских СУВ возила, кабина постиже пространост и отвореност захваљујући врхунском дизајну простора.
Захваљујући домишљатом приступу, Xiaomi YU7 нуди изненађујуће простран ентеријер. Такође, предњачи у класи по функционалним решењима, укључујући два предња седишта са функцијом нулте гравитације и задња седишта са електричним подешавањем, чиме се обезбеђује изузетна удобност за све путнике.
У сваком детаљу, кабина модела Xiaomi YU7 одише луксузом и еколошком свешћу. Сви контактни делови ентеријера прекривени су меким, на додир пријатним материјалима (100%), пружајући врхунски осећај квалитета при сваком додиру. Материјали су сертификовани по OEKO-TEX Class 1 међународном стандарду, што гарантује хипоалергијску безбедност чак и за бебе и особе са израженим алергијама. Седишта су пресвучена Nappa кожом са текстуром финог каменог зрна, пружајући изузетно софистициран и рафиниран тактилни доживљај.
Xiaomi HyperVision панорамски екран доноси импресивно искуство налик пилотској кабини авиона
Xiaomi YU7 поставља нове стандарде у аутомобилској индустрији, уводећи револуционарни систем екрана који ствара доживљај налик пилотској кабини. Надовезујући се на постојећи централни екран од 16,1 инча и два задња екрана за забаву, Xiaomi YU7 уводи две револуционарне иновације: Xiaomi HyperVision панорамски дисплеј и даљинску контролну таблу, редефинишући аутомобилски интерфејс.
У средишту ове трансформације налази се Xiaomi HyperVision панорамски дисплеј који је далеко више од конвенционалног екрана, са напредном платформом за приказ која спаја најсавременију технологију екрана са интелигентним могућностима интеракције. Xiaomi HyperVision панорамски дисплеј користи софистицирани низ од три Мини ЛЕД екрана који примењују „Панорамску закривљену пројекциону технологију“ како би неприметно пројектовали свеобухватне информације у доњем делу ветробранског стакла. Ово технолошко чудо омогућава ултрашироки приказ дужине 1,1 метар са резолуцијом професионалног про ретина нивоа од 108 PPD и изузетном максималном осветљеношћу од 1.200 нита. Систем комбинује ултра-црни премаз са алгоритмима за корекцију несавршености, постижући рефлектујућу способност мању од 1% (СЦЕ), пропустљивост светлости мању од 0,01% и изобличење испод 1%. име постиже рефлексију мању од 1% (СЦЕ), пропустљивост светлости мању од 0,01% и изобличење испод 1%. Ове иновације елиминишу одсјај и двоструке приказе, обезбеђујући савршену читљивост чак и под директном сунчевом светлошћу.
Дизајниран за персонализовану употребу, Xiaomi HyperVision Панорамиц Display интелигентно се прилагођава различитим сценаријима употребе. Возачи имају користи од оптимално позиционираних приказа брзине и навигације унутар свог природног видног поља, док путници напред могу прилагодити своје забавне садржаје кроз прилагодљиве музичке интерфејсе са приказом текстова песама у реалном времену. Током маневрисања, систем динамички приказује упутства за скретање у најудобнијој зони гледања возача. Када су активирани системи за помоћ возачу, аутоматски прелазе на Симулате Reality мапирање путева, пружајући више информација о тренутним условима саобраћаја. Приликом избора различитих режима вожње, Xiaomi HyperVision Панорамиц Display приказује синхронизовану визуализацију подешавања погонског склопа и ваздушног вешања, омогућавајући возачима свеобухватан увид у конфигурацију возила. Интерфејс нуди пет модуларних категорија — инструменте, контролу медија, временске зоне, временске услове и навигацију, а све то је прилагодљиво личним преференцијама возача.
Xiaomi YU7 је опремљен и даљинском контролном таблом која приказује управљање аутомобилом, навигацијом и забавом на дохват руке путницима. Заједно, ови системи стварају беспрекорно повезано, интелигентно окружење у кабини које се прилагођава потребама сваког путника, постављајући нове стандарде у интеракцији човек-аутомобил.
Редефинисан дизајн кабине
Xiaomi YU7 спаја динамичан дизајн са изузетном пространошћу захваљујући иновативној конструкцији. Унутрашњост дизајнирана према антропометријском моделу висине 188 цм нуди 100 mm простора изнад главе напред, 77 mm позади и 73 mm простора за ноге позади – што је више од конкуренције у овом сегменту. То је постигнуто захваљујући ЦТБ батеријској интеграцији и тањој подници, што ствара прозрачан и удобан амбијент за све путнике.
Укупан капацитет складиштења износи импресивних 1.970 литара, укључујући 141 литра предњег и 678 литара задњег пртљажног простора, који се повећава на 1.758 литара обарањем задњих седишта. Паметно решење за унутрашње складиштење додаје још 71 литара корисног простора. У пракси то значи да у предњи пртљажник стаје кофер од 60 цм, док позади има места за још три таква кофера и више ранчева.
Луксузна двострука кабина
Унутрашњост YU7 је минималистичка и софистицирана. Предња табла је вишеслојна, са интегрисаним екранима, ваздушним јастуцима и скривеним вентилационим отворима, дизајнирана да буде нижа и померена унапред – што смањује масивност типичну за СУВ-ове, појачава спортски утисак и истовремено побољшава осећај пространости. Поред тога, кров долази стандардно са панорамским кровним прозором површине 1,7 м², који пружа светао и широк поглед.
Xiaomi YU7 нуди три нијансе боја ентеријера: светлу Пине Gray, као и Цорал Оранге и Twilight Блуе. Свака површина која долази у чести додир је пресвучена 100% меким материјалом са OEKO-TEX® Class 1 сертификатом — који задовољава строге безбедносне стандарде за контакт са бебама. Седишта обложена Nappa кожом имају нежно гранулирану текстуру за врхунски тактилни комфор.
Што се тиче седишта, Xiaomi YU7 има два предња седишта са функцијом нулте гравитације, како за возача, тако и за сувозача, која нуде подешавање нагиба једним додиром и масажу са 10 тачака која циља кључне акупресурне зоне на леђима. Седиште возача са функцијом нулте гравитације има слојну структуру од 12 слојева, која балансира између потпоре и обавијајуће удобности. Пена која растерећује притисак пружа угодан осећај на краћим путовањима, док високогустинска меморијска пена обезбеђује чврсту подршку за дуготрајно седење. Задња седишта имају нагињање до 135°, са глатким електричним подешавањем између усправног положаја од 100° и положаја за одмор од 135°.
Ентеријер Xiaomi YU7 представља спој луксуза, где се најсавременији технолошки интерфејси усклађују са безусловним комфором, пружајући свеобухватно премиум искуство за све путнике.
Професионалне перформансе већ у основној верзији - Почетни домет од 835 км и моћна шасија која спаја спортски дух и удобност
Xiaomi YU7 је опремљен са „три кључне електричне технологије“ (електрични мотор, батерија за напајање, јединица за контролу мотора) које су добиле снажне похвале корисника. Било да је реч о врхунским перформансама или прецизној контроли енергетске ефикасности, све то потврђује да Xiaomi ЕВ тренутно поседује водећу технологију у индустрији за електрични погон, батерије и термални менаџмент. Са моделом Xiaomi YU7, ове три кључне електричне технологије додатно су унапређене.
Свеобухватна еволуција: Xiaomi HyperEngine В6с Плус
Што се тиче перформанси, Xiaomi YU7 има максималну снагу од 690 КС, снагу од 508 kW, убрзање од 0 до 100 км/х за 3,23 секунде и максималну брзину од 253 км/х. Његове перформансе у потпуности надмашују конкуренцију, чак и у вишем ценовном рангу. Толико снажне перформансе покреће унапређени Xiaomi HyperEngine В6с Плус. Традиционални мотори користе цео део магнетског челика са једноставном структуром, али са великим губицима. Xiaomi HyperEngine В6с Плус користи технологију сегментираног магнетског челика, која цео део дели на више мањих сегмената, што значајно смањује губитке, повећава ефикасност мотора и продужава ЦЛТЦ домет за 4 км. Истовремено, са надоградњом модула снаге и оптимизацијом алгоритама топологије, побољшани су обртаји, обртни момент и снага. Максимални број обртаја је повећан на 22.000 о/мин, вршни обртни момент на 528 Н·м, а вршна снага на 288 kW. Верзија Xiaomi YU7 са погоном на четири точка и два мотора има максималну снагу од 690 КС и вршну снагу од 508 kW, пружајући изузетно снажне перформансе.
Моћан шасијски систем који пружа и перформансе и удобност
Поред снажног мотора, Xiaomi YU7 поседује и робустан шасијски систем. Пре свега, када је у питању кочење, најкраћа зауставна раздаљина са брзине од 100 км/х до 0 износи 33,9 метара, што је на нивоу врхунског спортског аутомобила. Истовремено, аутомобил је опремљен четвороструким сигурносним кочионим механизмом, који обезбеђује стабилније и сигурније кочење. Што се тиче конфигурације шасије, Xiaomi YU7 поседује шасијску опрему вишег ранга, укључујући предњу двоструку виљушку и задњу петоструку независну суспензију, затворене двокоморне ваздушне опруге са континуираном контролом амортизера, Брембо®️ четворопојасне фиксне кочионе чељусти, Xiaomi паметни шасијски систем и друге компоненте. Полупречник окретања износи 5,7 метара, што омогућава пролазак кроз три траке у једном потезу. Посебно је значајна континуирана контрола амортизера која прецизно прати услове на путу, брзо прилагођава пригушење и комбинује чврстину и флексибилност за већу удобност и спортски доживљај вожње. Опсег прилагођавања је за 10% већи у односу на Xiaomi СУ7 Max, а ширина појаса пригушења већа, обухватајући све услове на путу као што су кривудави планински путеви, градски надвожњаци и приградски путеви. Затворене двокоморне ваздушне опруге подржавају пет нивоа подешавања висине, са максималним опсегом подешавања горе-доле од 75 mm и максималном висином од тла од 222 mm. Истовремено, чврстина ваздушних опруга може се брзо мењати, са разликом у чврстини већом од 40%, што возачима пружа већу удобност, а истовремено задржава осећај пута.
Почетни домет од 835 км за професионално искуство на улазном нивоу
Xiaomi YU7 долази у три варијанте — Стандард, Про и Max — све са могућностима дугог домета. Улазни модел Стандард пружа изузетних 835 км домета (ЦЛТЦ) захваљујући батерији капацитета 96,3 kWh, што га чини СУВ-ом са најдужим дометом међу електричним возилима са батеријом испод 100 kWh, као и водећим моделом у категорији средње до велике величине потпуно електричних СУВ возила, остварујући заиста револуционарну предност по питању домета. Посебно су значајне конфигурације са погоном на сва четири точка — Xiaomi YU7 Про (батерија од 96,3 kWh) и Max (батерија од 101,7 kWh) — које такође постижу импресивне ЦЛТЦ домете од 760 км, односно 770 км, заузимајући прво место међу четвороточкашима у класи потпуно електричних СУВ возила и успешно балансирајући високе перформансе са дугим дометом.
Поред тога, цела серија Xiaomi YU7 опремљена је 800В платформом високог напона базираном на силицијум карбиду, са максималним напоном од 897В. Максимална брзина пуњења достиже 5,2Ц, што омогућава пуњење од 10% до 80% за само 12 минута, као и домет од 620 км за 15 минута, што представља најбрже време пуњења.
Безбедност на првом месту: Хибридна конструкција каросерије Xiaomi YU7 са ојачаним челично-алуминијумским оквирима пролази кроз свеобухватна унапређења
Квалитет и безбедност су изузетно важне перформансе Xiaomi ЕВ, при чему безбедност има приоритет у свим фазама дефинисања и развоја производа. За Xiaomi YU7, безбедност је поново постављена као најважнији фактор током целог процеса развоја.
На моделу Xiaomi YU7, ојачани хибридни оквир од челика и алуминијума, израђен на Xiaomi Модена платформи, прошао је свеобухватну надоградњу. Зона за апсорпцију енергије при предњем судару сада износи 659 mm, што резултира већом зоном предњег деформисања. Задњи део Xiaomi YU7 и даље користи трослојни Xiaomi Hyper Дие-Цастинг под са модела Xiaomi СУ7, који пружа изузетну структурну чврстоћу и издржава задње сударе брзинама до 90 км/х. На доњи део возила додат је попречни носач високог челика са чврстоћом од 1500 МПа, што значајно смањује ризик од оштећења батеријског пакета услед удараца од препрека на путу, задовољавајући захтеве корисника СУВ возила. Возило је такође опремљено истим балистичким премазом који се користи на моделу Xiaomi СУ7 Ултра, који пружа отпорност на кидање, огреботине и пробијање више од 10 пута већу у односу на традиционалне ПВЦ премазе. Ово додатно штити батеријске ћелије у случају удара или оштећења доњег дела возила, обезбеђујући сигурност батерије.
Значајно је што Xiaomi YU7 уводи унапређену примену „2200 МПа Xiaomi ултра-високочврстог челика“, новог материјала који је Xiaomi ЕВ развио у сарадњи са водећим домаћим технолошким компанијама, истраживачким институтима и универзитетима. Као тренутно најчвршћи топлопрешани челик у масовној производњи аутомобилске индустрије, овај материјал пружа повећање чврстине за 40% и побољшање границе пластичности за 24% у поређењу са 1500 МПа топлопрешаним челиком. Овај материјал је резултат Xiaomi акумулираног знања и искуства у развоју напредних материјала током последњих неколико година. Истовремено, „2200 МПа Xiaomi ултра-високочврсти челик“ развијен је уз помоћ Xiaomi АИ алгоритама, који су генерисали преко 24 милиона формулација и спровели више од 4.000 кругова експерименталне валидације.
„2200 МПа Xiaomi ултра-високочврсти челик“ користи се за производњу више делова модела Xiaomi YU7. Прво је примењен на сва четири противударна носача врата. У поређењу са носачима од 1500 МПа, носивост предњих врата повећана је за 52,4%, док се способност апсорпције енергије побољшала за 40,2%. За задња врата, носивост је унапређена за 37,6%, а апсорпција енергије за 25,4%, што значајно повећава заштиту путника у бочним сударима. Поред тога, Xiaomi YU7 има шест експанзионих цеви у А- и Б-стубовима, које заједно са каросеријом формирају структуру „уграђене заштитне кавеза“. Овај дизајн повећава носивост А-стуба за 35%, а Б-стуба за 70,5%, значајно побољшавајући интегритет кабине у екстремним ситуацијама попут судара или превртања возила. Структура каросерије Xiaomi YU7 је свеобухватно унапређена применом напредних материјала. Челик високе чврстине и алуминијумске легуре чине 90,2% састава возила, што доприноси импресивној торзионој крутости од 47.610 Н·м/степен, што је изузетно за СУВ возила. Што се тиче пасивне безбедности, Xiaomi YU7 је успешно прошао преко 50 тестова развоја пасивне безбедности, укључујући и стандардне и оне изнад стандарда, потпуно покривајући све критеријуме судара према Ц-НЦАП и Ц-ИАСИ протоколима.
Напредна, професионална и високо интелигентна платформа са снажним рачунски моћним перформансама
Xiaomi ЕЕА „четири-у-један“ контролни модул — погоњен водећом, високоперформантном рачунарском платформом
Xiaomi YU7 је значајно унапредио своју електронску/електричну архитектуру (ЕЕА).
Прво, Xiaomi YU7 користи „четири-у-један“ контролни модул који интегрише контролере за помоћ при вожњи (ADD), дигитални кокпит (ДЦД), централну контролу возила (VCCD) и Телематицс Box (T-Box). Ова интеграција обједињавањем десетина функционалних модула функционише као високо интегрисана централна процесорска јединица.
„Четири-у-један“ контролни модул не само да смањује величину и тежину система (број контролера је смањен за 75%, уштеда простора је 57%, док је тежина компоненти са 6,85 кг смањена на 3,6 кг, што представља смањење од 47%), већ омогућава и оптимизацију енергетске ефикасности целокупног система. Захваљујући унапређеном ЕЕА систему, домет возила повећава се за 16 км, док сам Сентинел режим смањује потрошњу енергије за 40%, додајући преко 5 км додатног домета.
Друго, Xiaomi ЕЕА користи високоперформантну водећу платформу. Xiaomi YU7 је опремљен Снапдрагон 8 Ген 3 чипсетом израђеним у 4 нм технологији за кокпит, што омогућава изузетно глатко корисничко искуство. Систем возила се брзо покреће, апликације се отварају муњевито, а одзив на додир је изузетно прецизан. ОТА (Over-The-Air) ажурирања су такође убрзана и могу се завршити за само 15 минута — што Xiaomi YU7 сврстава међу најбрже у аутомобилској индустрији.
Додатно, унапређен Xiaomi ЕЕА доноси напредне комуникационе технологије у возило. Xiaomi YU7 је опремљен индустријски водећом двоструком 5Г паралелном мрежом, новим UWB кључем и првим интегрисаним Wi-Fi 7 стандардом. Захваљујући три Bluetooth модула и двоструком Wi-Fi систему, хотспот у возилу је за 83% бржи, а повећан је и број ИоТ интерфејса, чиме се додатно развија отворени паметни екосистем "Хуман × Цар × Home".
Нова генерација Xiaomi ЕЕА прошла је свеобухватна и ригорозна тестирања поузданости. Централне плоче задовољиле су AEC-Q104 аутомобилске стандарде, премашујући индустријски просек за више од два пута када је реч о тестовима издржљивости. Тестирања су обухватила више од 17 категорија окружења и 280 различитих сценарија тестирања.
Потпуно унапређена хардверска конфигурација за асистенцију у вожњи Xiaomi возила и стандардна конфигурација за целу серију Xiaomi YU7
Када је реч о асистенцији у вожњи, Xiaomi YU7 је опремљен најновијом генерацијом NVIDIA ДРИВЕ AGX Thor™ рачунарском платформом за возила, која има моћну рачунарску снагу од 700 ТОПС и представља водећи чип посебно дизајниран за еру великих АИ модела. Такође, цела серија Xiaomi YU7 је опремљена ЛиДАР сензором, који омогућава прецизније осветљење у мраку и препознавање специјалних препрека. Детекциони домет износи до 200 метара, а потрошња енергије је смањена за 55 одсто, чиме се значајно повећава безбедност у вожњи. Паралелно с тим, цела серија је опремљена и 4Д милиметарским радаром, који у поређењу са 3Д радарима нуди информације о висини, као и знатно побољшану резолуцију и домет детекције. Максимални ефективни детекциони домет за друге аутомобиле је 200, а за пешаке 100 метара. На пример, у ситуацији праћења возила испред, систем асистенције може побољшати способности детекције и упозорења у случају наглог кочења. У лошим временским условима, попут кише и магле, 4Д радар може боље перципирати саобраћајне услове невидљиве голим оком.
Додатно, Xiaomi YU7 поседује 7 ултра-провидних камера са антиодсјајем. Објективи користе АЛД технологију облагања, а модули су израђени ЦОБ технологијом, чиме се смањују унутрашњи одсјаји, повећава светлосна пропусност, постиже јаснија и транспарентнија слика и ефикасно елиминишу визуелне сметње узроковане позадинским светлом и одсјајем.
Укључујући све наведено, цела серија Xiaomi YU7 поседује Thor™ чип, 1 ЛиДАР сензор, 1 4Д милиметарски радар, 11 ХД камера и 12 ултразвучних сензора.
Зелени седан приказује низ сензора и технолошких решења, укључујући ЛиДАР, 4Д радар, ХД камере иултразвучне радаре, истичући напредне могућности аутономне вожње.
Xiaomi ЕВ уводи напредну обуку за вожњу, с више модула за унапређење безбедности возача
Када је реч о безбедности у вожњи, Xiaomi ЕВ одувек промовише „поштовање брзине и сигурну вожњу". Осим дизајна софтверских и хардверских система за безбедност, Xiaomi ЕВ организује елитну обуку за возаче и сада додаје напредну возачку обуку, која корисницима пружа едукацију од теорије до практичних вежби како би унапредили своје вештине безбедне вожње. Напредна возачка обука укључује вежбе убрзања/кочења са избегавањем препрека, слалом вожњу, технике проласка кроз кривине и управљање на клизавим површинама. Модуларна структура курсева омогућава возачима да упознају границе управљања возилом и побољшају вештине избегавања ризика.
Xiaomi YU7 — луксузни СУВ високих перформанси
Као „СУВ високих перформанси и луксуза“, Xiaomi YU7 комбинује елегантан, динамичан дизајн са изузетним луксузом и пространом удобношћу. Осим упечатљивог изгледа, предњачи у класи по напредном УИ интерфејсу, технологијама, домету, перформансама и безбедносном дизајну. Савремени корисници који воле вожњу и траже пространост и луксуз сигурно ће ценити Xiaomi YU7.
Званична продаја Xiaomi YU7 модела заказана је за јул месец.