Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ТО ЈЕ САОБРАЋАЈНА КУЛТУРА! На путу кркљанац, а видите како се Немци престројавају! Код нас је ово НЕЗАМИСЛИВО!

03.10.2019. 13:07
Пише:
Србија Данас
Auto
Ауто / Извор: Фото: Youtube printscreen

Идеално решење!

Немци су се у аутоиндустрији доказали, градњи путева такође, а саобраћајна култура им је на високом нивоу. Управо због последњег у стању су да примене правила које ће оптимизовати ток саобраћаја. Једно од њих је престројавање, односно престројавање у ситуацији када се спајају две возне траке.

Дефинише га "Рајсфершлус" систем, а који се заснива на идеји да се престројавање врши у задњој могућој тачки, и то тако да се наизменично, након сваког аутомобила, укључује по један ауто из траке која се прекида. Реч је о принципу који подсећа на патент затварач, а у пракси се показао као најделотворнији.

ПАКАО У ГРАДУ: Теслина нова "играчка" већ прави проблеме у саобраћају! Возачи побеснели (ВИДЕО)

ПАКАО У ГРАДУ: Теслина нова "играчка" већ прави проблеме у саобраћају! Возачи побеснели (ВИДЕО)

Бахати возач олупао је два аутомобила на паркингу - кад је добио ПОРУКУ, пресео му је ЖИВОТ! (ФОТО)

Бахати возач олупао је два аутомобила на паркингу - кад је добио ПОРУКУ, пресео му је ЖИВОТ! (ФОТО)

ЗГЊЕЧЕНИ МЕТАЛ! Погледајте шта се деси када камион удари у аутомобил - а иде само 43 км/х! (ВИДЕО)

ЗГЊЕЧЕНИ МЕТАЛ! Погледајте шта се деси када камион удари у аутомобил - а иде само 43 км/х! (ВИДЕО)

Да, добро сте схватили, оно што се код нас доживљава као бахата вожња, када "паметњаковићи" возе до краја своје траке и онда се укључују, реално је оптимална процедура у таквим ситуацијама. Наравно, под условом да су обе траке пуне, а возачи спремни да пропуштају возила. Док се на Балкану такво престројавање сматра бахатим и безобразним, у Немачкој ћете ако не пропустите ауто на крају платити и казну. И тако последњих 15 година откако је "правило затварача" ушло у законску регулативу.

Више је разлога због којих је систем затварача делотворан. Психолошки, возач не мора да стрепи хоће ли стићи да уђе у траку, док у пракси то значи како ће обе траке бити искоришћене. Према резултатима многобројних истраживања овај принцип престројавања повећава проточност саобраћаја за до 20%, пише Ozy.