Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

ТОП 10 НАЈПРОДАВАНИХ ПОЛОВЊАКА У СРБИЈИ: Ово су најтраженија возила на нашем тржисту, ДРУГИ ДЕО

19.07.2023. 17:35
Пише:
Србија Данас
Top 10 najpodavanijih polovnjaka
Топ 10 најподаванијих половњака / Извор: Foto:Youtube printscreen/SANA PRESS/Shutterstock

Листа је креирана на основу података и анкете.

Ове недеље вам доносимо други део листе о најтраженијим и најпродаванијим половњацима у нашој земљи. Тржиште половњака код нас је све развијеније и годинама бележи пораст када се ради о броју продаја, куповина и других активности учесника. Ово су следећих 5 најпродаванијих половних аутомобила на нашем тржишту. Листу мо радили хронолошки на основу истраживања података анкета  за 2020, 2021 и 2022 годину.

ТОП 10 НАЈПРОДАВАНИХ ПОЛОВЊАКА У СРБИЈИ: Ово су најтраженија возила на нашем тржисту, ПРВИ ДЕО

ТОП 10 НАЈПРОДАВАНИХ ПОЛОВЊАКА У СРБИЈИ: Ово су најтраженија возила на нашем тржисту, ПРВИ ДЕО

ТОП 5 ПОЛОВЊАКА ДО 8.000 ЕВРА: Све што би требало да ЗНАТЕ пре саме куповине

ТОП 5 ПОЛОВЊАКА ДО 8.000 ЕВРА: Све што би требало да ЗНАТЕ пре саме куповине

ТОП 7 ПОЛОВЊАКА ДО 5.000 ЕВРА: Аутомобили са ове листе су СКРОМНА ВИСОКА КЛАСА

ТОП 7 ПОЛОВЊАКА ДО 5.000 ЕВРА: Аутомобили са ове листе су СКРОМНА ВИСОКА КЛАСА

5. Фиат Гранде Пунто (Пунто ИИИ) 

Fiat punto
Фиат пунто / Извор: Foto:Youtube printscreen/Polovni аутомобили

Трећу генерацију Пунта знамо под три имена, што често збуњује купце, али и власнике. Објаснићемо ту проблематику. За разлику од прве две генерације, трећа је знатно озбиљнији аутомобил који је успео у великој мери и да поправи имиџ италијанске фабрике по питању поузданости њених модела.Други модели у његовој класи су: Peugeot 207, Опел Цорса, VW Поло, Сеат Ибиза…

Трећа генерација Пунта ( Фиат Гранде Пунто), већа је од претходног, дужа него друга генерација Пунто за 23 цм, а његова међуосовинско растојање је повећано за 50 mm Фиат му је у имену додао Гранде. Четири године касније, било је време за рестаилинг модела. Овом приликом аутомобил је назван Пунто Ево. Фиат Гранде Пунто је остао у понуди. 2012. Фиат је одлучио да додатно освежи понуду модела, из понуде је повучен модела Фиат Гранде Пунто, Ево је рестилизован. Такође му је промењено име (враћено му је име) Пунто.

Фиат Гранде Пунто је у техничком смислу, рођак Опел Цорса и у односу на претходника Пунто, комплетно редизајниран. Само мотори су узети из претходног модела. 2005. дошао је са троја врата, верзија са петоро врата појавила се у пролеће 2006. Он је убрзо постигао успех и почетком 2006. је најпродаванији ауто у Европи. Дизајн потписује Гиугиаро. Занимљиво је да многи сматрају да Фиати нису нарочито поуздани ни трајни, али пракса углавном обилато демантује такве предрасуде. Довољно је осврнути се око себе па ће се лако запазити колико у још има Пунта прве генерације из 1993., па чак и Уна, модела из 1989. Уосталом, Фиат је стекао репутацију управо у производњи малих градских модела за које ће готово сви механичари рећи да им је механика неподерива, а једноставна и повољна за одржавање. Фиат Гранде Пунто је посљедња, одраслија и најзрелија изведба Фиатових малишана.

Ентеријер 

Fiat punto
Фиат пунто / Извор: Foto:Youtube printscreen/krinkl

ФИАТ је после само делимично успелог редизајна Пунта претходне генерације решио да овога пута заигра на све или ништа, барем када је изглед аутомобила у питању. Комбинација „њушке“ у ретро стилу са заобљеним линијама које као да су „украдене“ од сестринског бренда из Милана (Алфа Ромеа) су без сумње успешан спој неких давних времена и модерних трендова у ауто-индустрији, за шта је заслужан Giorgetto Гиугиаро. Силуета Фиат Гранде Пунто све оставља без даха, као доказ да су италијански дизајнери неколико светлосних година испред остатка света, барем када је у питању флуидност линија и осећај за лепо. Јасно је да о укусима не вреди расправљати, али је исто тако неукусно или, можда, скоро безобразно тврдити како Фиат Гранде Пунто није тренутно најлепши аутомобил у Б сегменту.

Ентеријер Фиат Гранде Пунто не обара с ногу попут екстеријера, али ипак заслужује високе оцене, барем за ергономију и квалитет употребљених материјала. Додуше, финална обрада је остала иста, дакле – италијанска, али руку на срце, то ће приметити само заговорници перфекционистичке немачке или јапанске ауто-индустрије. Тапацирунг није свуда једнако опшивен и причвршћен, тако да од врхунског квалитета нема ништа, али зато су предња седишта одлично профилисана, а положај за воланом је готово идеалан. Готово идеалан је и облик управљача спортски малог пречника који одлично лежи у руци, а дебљина обруча је завидна и ергономски пројектована.

Мотор

Велики избор мотора код Фиат Гранде Пунто гарантује да је ту један за свачији укус. Бензинци крећу већ од 1200 кубика што је многима сасвим довољно и поред мало гласнијег рада. Ипак, 1,4 8в је оптималнији избор, а најбоље би било да пронађете 1,4 16в. Просек потрошње је испод шест литара безоловног бензина, а мотор је таман мало јачи него што треба просечном кориснику.
За оне који су изнад просека, Фиат је предвидео 1,4 Т-Јет са целих 120 коња, а Abarth нуди верзију са чак 153 коња. Овде већ престаје домен реалног и Фиат Гранде Пунто се претвара у прави тркачки аутомобил. Коме је најбитнија потрошња, има добар избор дизелаша.
1,3-литраш долази у две варијанте, са 75 и 90 КС. Представља пристојан избор, али када би га ми куповали, потражили би 1,9 мотор са 130 коња. Јесте да је веома лењ док се не упали турбине, али ако умете са мењачем, неће вас разочарати. Мањи потроши испод четири литре, барем према фабричким подацима, а већи око 4,7 на 100 километара.

У вожњи 

Доказ да у оквиру ФИАТ -овог концерна има итекако „мешања карата“ је и овај Фиат Гранде Пунто који је, заправо, више Алфа, а мање ФИАТ. Констатација лежи у чињеници да се Фиат Гранде Пунто у екстремним ситуацијама понаша попут Алфе 147, односно, да на време наговештава возачу благим заношењем шта ће уследити уколико не смањи брзину кретања. Управљивост овог италијанског аутомобила је просто задивљујућа, па вас једноставно мами да возите на лимиту, чак и када је испод хаубе спаковано „само“ 75 металних коња, и то дизелских. Мало тврђе подешено вешање, али није неудобан. Нпр. мало је неудобнији од 207-ице или Цлиа. Одлично се понаша у кривинама – спортски настројени возачи могу да уживају, мада би волан могао да буде мало „тежи“ и да шаље више информација са точкова. Нема изненађења приликом оштрих маневара. Код Ево верзије побољшана је звучна изолација. Има City мод за градску вожњу, тако да може волан да се окреће малим прстом, што у великој мери помаже код паркирања.

Fiat punto
Фиат пунто / Извор: Профимедиа

Предности

  • Управљивост
  • Добар избор мотора
  • Цена и трошкови одржавања

Мане

  • Мењач
  • Пртљажник би могао да буде већи
  • Простор за ноге позади

Цена 

На сајту Половниаутомобили цене су у просеку од 2.500 до 4.000 евра, у зависности од годишта и опреме.  Поједини модели досежу чак и до 6.500  евра

4. Опел Астра Ј (2009 - 2015)

Opel Astra J
Опел Астра Ј / Извор: Foto:Youtube printscreen/Polovni аутомобили

Вечито друга, увек иза VW Голфа, ова генерација Астре спада међу најпоузданије половњаке у класи. Тежина већа од конкуренције ускраћује  перформансе, али даје на осећају масивности и сигурности. Опел је четвртом генерацијом Астре одлучио да озбиљно нападне “голф” сегмент, а не да направи модел који би само био присутан међу конкуренцијом како би уловио купце који траже нешто јефтиније а опет немачко (у “преводу”: квалитетно). Астра Ј је то показала и димензијама - од Голфа 6 је дужа 22 и шира 7 цм. Опел Астра је, без обзира о којем се моделу ради, увек занимљива и као половњак. У последње време све популарнија постаје претходна генерација (моделске ознаке Ј), која се производила од краја 2009. до краја 2015. Још увек је, наиме, реч о модерном и свежем моделу, а цена му је у односу на нову Астру (серија К) постала осетно нижа.

Производила се као купе ГТЦ, каравански Спортс Тоурер и лимузина Седан. Половна Опел Астра Ј такђе може бити добра куповина и мудра алтернатива скупљем Голфу ВИ, а посебно Голфу ВИИ. Ставимо ли на страну тежину око 150 килограма већу од просека класе, због које темпераментнији возачи куде њене динамичке перформансе, док старијима баш то одговара због повећаног осећаја масивности и сигурности, може се рећи да уредно одржавана Астра не пати од већих бољки. Доступна је као хечбек са троја (ГТЦ) или петора врата, караван и седан. Иначе, караван је дугачак 4.7 метара и има основну запремину пртљажника од 500 литара. Спортска ОПЦ верзија стигла је 2012. са 280 КС. Редизајнирана је 2012. године. Доступна је и богата опрема свих врста. Нпр. би-ксенон адаптивни фарови који се аутоматски подешавају у зависности од брзине и стања на путу. Други модели у њеној класи су: VW Голф, Форд Фоцус, Renault Мегане…

Ентеријер 

Opel Astra J
Опел Астра Ј / Извор: Foto:Youtube printscreen/polovniautomobili

Волан делује модерно, исто као и инструмент табла и централна конзола (по угледу на модел Инсигниа). Захваљујући већем међуосовинском растојању путници имају више простора за ноге. На централној конзоли има много команди па се пре прве вожње треба добро упознати са њима.

Мотор

Што се мотора тиче, понуда је била велика, али већина наших купаца половњака циља модернизован дизел 1.7 ЦДТИ, робустан Исузуов мотор познат по грубљем раду и умереној потрошњи, а посебно по поузданошћу и издржљивости, јер без проблема прелази више од 300.000 км. Најпогоднија је средња из са 110 КС (постоје и са 100, 125 и 130 КС) која има најбољи баланс оптерећења, перформанси и потрошње. Мали дизелаш 1.3 ЦДТИ (95 КС) је слабашан, најјачи 2.0 ЦДТИ (165 КС), пак, врло брз, али скуп и редак, док је најновији 1.6 ЦДТИ (95 до 136 КС) такође и редак и скуп. Што се бензинаца тиче, за оне који више пажње придају ниским трошковима одржавања него добрим убрзањима најбољи је избор атмосферски 1.4 (87 или 100 КС). Развод обавља ланац, а премда је 1300 кг тешка Астра с њиме тромија и троши чак и више од турбо верзије (120 и 140 КС), јефтинији је и захвалнији за одржавање. Постоји и атмосферски 1.6 (115 КС), а тко воли жешћу вожњу мора потражити 1.6 Турбо (170, 180 и 200 КС), али и понуде и потражње за тим мотором код нас готово да нема.

У вожњи

Удобна је, мада ова карактеристика зависи и од тога да ли је опремљена FlexRide темом ослањања који се аутоматски прилагођава условима и стилу вожње. Исто важи и за возне особине. Без тог система Астра је такође удобна, али и управљива и сугурна у критичним ситуацијама. Упркос снажном вешању, које позади има полукруту осовину са Wattovim линком, многе његове компоненте не могу се дуго носити са комбинацијом лоших путева и велике масе. На вешању најчешће страдају крајеви спона, упорне споне, рамена и стабилизатори. На ручним мењачима је забиљежено заказивање лежајева и отказ на синхрону треће брзине. Каросерија је добро антикорозивно заштићена, а рђа најчешће напада издувни систем и задњи лонац.

ople astra J
опле астра Ј / Извор: Foto:Youtube printscreen/Polovni аутомобили

Предности

  • удобност предњих седишта
  • атрактиван ентеријер
  • однос уложено/добијено

Мане

  • прегледност
  • превише команди на централној конзоли
  • простор позади није у складу са дужином возила

Цена 

На сајту Половниаутомобили цене су у просеку од 5.000 до 7.000 евра, у зависности од годишта и опреме.

3. Ауди А4  Б8 (2008 - 2016)

Audi A4
Ауди А4 / Извор: Foto:Youtube printscreen/Alpha Адреналине

Ова генерација А4-ке носи ознаку Б8. У односу на Б7 има веће међуосовинско растојање за 16 цм и дужи је за 12 цм. Половњаци у продаји су углавном веома богато опремљени пошто су купци нових по неписаном правилу обично били добростојећи, па им није био проблем да додају нешто новца за бољу опрему. За разлику од претходника Б7, Ауди А4 Б8 представљен 2007. године је новог дизајна. Много дуже тело (међуосовинско растојање се због нове подне плоче највише променило, за готово 15 цм), дизајн се у почетку подсећао на претходну генерацију, али након рестаилинга који се догодио 2011. године, стилски је ближи наследнику. 

Захваљујући изменама, нови А4 је постао знатно пространији. Ипак, у том погледу, далеко је од модела јефтинијих брендова, као што су Форд Мондео, Мазда 6 или Toyota Авенсис. Уместо тога, усвојен је концепт који је био на снази од прве генерације, тј. уздужно постављени мотори који покреће предњу осовину или четири точка захваљујући Quattro погону. Други модели у његовој класи су: BMW серије 3, Мерцедес Ц класе, VW Passat, Lexus ИС…

Ентеријер 

Audi A4
Ауди А4 / Извор: Foto:Youtube printscreen/Alpha Адреналине

Што се тиче простора позади, упркос томе што је лидер међу конкуренцијом, путници на задњој клупи се не би жалили на још мало места, мада седе прилично удобно. Нарочито због тога што је Ауди А4 Б8 дужине око 4,7 метара. По питању простора на задњој клупи влада поприлична контроверза. Упоредни тестови ауто магазина кажу да је најбољи у својој класи по овом питању, али се са друге стране многи жале да на задњој клупи једноставно нема довољно места за оволики ауто. Углавном, двоје одраслих ће седети удобно и релативно комфорно уколико нису сувише високи, док је трећа одрасла особа апсолутно непожељна, мада може да стане. Возачко окружење је релативно ергономично, мада има замерки. На пример, некима смета солидан број малих дугмића на чије се позиције и функције треба дуже навикавати. Ентеријер након много година углавном изгледа очувано, пошто су материјали прилично отпорни на хабање (уз неке изузетке).

Мотор

Популарни бензински мотори Ауди А4 Б8: 1.8 ТФСИ (120, 160, 170 КС) 2.0 ТФСИ (180, 211, 225 КС) 3.0 ТФСИ (272 КС, 333 КС) 3.2 ФСИ (256 КС)

Популарни Ауди А4 Б8 дизел мотори: 2.0 ТДИ (120, 136, 143, 150, 163, 170, 177, 190 КС) 2.7 ТДИ (190 КС) 3.0 ТДИ (204, 240, 245 КС)

У вожњи

Треба имати у виду да је овај аутомобил поприлично тежак. Не нуди задовољство у вожњи какво могу да пруже нпр. Алфа Ромео 159 или BMW серије 3. Наравно, подразумева се да је на путу врло сигуран и стабилан - неки ауто новинари се код quattro верзија чак жале да при јурцању кроз кривине иде као по шинама, што њима смета управо због недостатка забаве у вожњи. Ипак, то што њима смета, просечан возач ће схватити као фантастичну препоруку по питању безбедности за воланом. Карактеристике ослањања могу да се подешавају, тако да возач може да бира жели ли тврдо вешање када је расположен за нешто оштрију вожњу или удобно када вози по лошим путевима или једноставно жели да што одморнији стигне на циљ. Наравно, као и код сваког иоле савременијег аутомобила, постоје разни модови за мењање и других карактеристика - нпр. економична вожња, спортска вожња и слично уз могућност подешавања појединих параметара.

Audi A4
Ауди А4 / Извор: Foto:Youtube printscreen/Alpha Адреналине

Предности

  • Велики избор мотора
  •  Држање на путу
  •  Ергономија
  •  Соунд цури
  •  Квалитет ентеријера
  •  Репутација

Мане

  • простор позади
  • велика маса
  • цена

Цена

На сајту Половниаутомобили цене су у просеку од 7.000 до 15.000 евра, у зависности од годишта и опреме.

2. VW Passat Б6

VW Passat B6
VW Passat Б6 / Извор: Foto:Youtube printscreen/Protulipac

Овом половњаку смо посветили посебан чланак који можете прочити овде. Један од најтраженијих и најомиљених половњака на нашим просторима.

1. VW ГОЛФ ВИ (2008 - 2012)

VW GOLF 6
VW ГОЛФ 6 / Извор: Профимедиа

Убедљиво најтраженији и најпродаванији аутомобил на нашим просторима. Иако званично шеста генерација, Голф ВИ је у ствари темељно редизајнирана “петица”. То не значи да је само “нашминкан” Голф В, већ се много тога унапредило и у механичком смислу. Купцима, бар у Немачкој, то није сметало, пошто је био најпродаванији аутомобил. Није лако поправити нешто што је већ скоро савршено, али изгледа да је Volkswagen успео са Volkswagen Голф-ом 6. Vw Голф ВИ је више префињен, удобнији и нуди виши квалитета у односу на претходни модел. Испоставило се да Volkswagen поставља нови стандард за хечбек. од Volkswagen Голф 6 се побољшања примећују у вожњи, где је Голф ВИ невероватно миран и тих, са осећајем много већег аутомобила. Са шестом генерацијом Vw је покушао да узме најбоље од пете генерације и да се врати стандардима производних квалитета у време 4. генерације.

Волксваген Голф ВИ, је пуштен у продају 2008., замењујући најмање успешну пету генерацију модела. У почетку, Volkswagen Голф 6 се требао појавити у 2010., али рад и стављање у производњи и продају су убрзали лоши пословни резултати Голф В. Иако је генерално линија стајлинга остала од претходника, овај аутомобил има модерну, више оштре и угаоне облике који су нови тренд у дизајну Volkswagen аутомобила. Технолошки на основу Голф В, укључујући исту шасију преузима од њега Volkswagen Голф 6 . Под хаубом, се налазе бензински и дизел мотори. Volkswagen Голф 6се нуди са 3- и 5 – врата хечбек, 5 – врата каравана и опет као 2 – врата кабриолет. Опционо може имати погон на сва четири точка. Врхунска верзија Голф Р, с снагом мотора од 270 КС ту је и Голф ГТИ са 210 КС.  Дужина новог Vw Голф ВИ је 4199 mm, 5 mm мање од претходног модела. С друге стране, Vw Голф 6 је шира од 20 mm на истој висини. Други модели у његовој класи су: Опел Астра, Форд Фоцус, Сеат Леон, Цитроен Ц4...…

Ентеријер 

VW GOLF 6
VW ГОЛФ 6 / Извор: Профимедиа

Ентеријер је наравно, потпуно нов, а оно у чему Голф ВИ заиста бриљира јесте квалитет израде, и у сваком погледу, оставља бољи утисак и делује скупље од претходника, иако је јефтинији за производњу. Инструмент табла је позиционирана нешто више, дајући возачу и путницима бољи субјективни утисак безбедности. Још један новитет у ентеријеру је бело осветљење инструмент табле и ”растанак” плавим осветљењем, уведеним у Голф четврте генерације. Још један од доказа да је Volkswagen Голф 6 настао на истој платформи као Голф 5, су унутрашње димензије, које су у милиметар идентичне с оним код Голф 5. Радило се само на измени ентеријера. Коришћени су нови и квалитетнији материјали, побољшани су изглед инструмент табле и централног гребена, а нови изглед је добио и upravljač. Volkswagen Голф 6 сада још више подсећа на неке моделе из Ауди гаме, а многи елементи ентеријера инспирисани су решењима из скупљег Passata. Команде путног рачунара и темпомата на кожном мултифункционалном волану остављају утисак као да се ради о аутомобилу више класе. Сличан закључак може се извући посматрањем и коришћењем аудио система, као и свих осталих система у аутомобилу. Голф карактерише и изванредна ергономија. Возач може да се намести баш онако како жели, а у основном пакету опреме, седишта дају  веома солидну бочну потпору, док возачко има и подешавање по висини. Генерално посматрано, Голф 6 по питању количине простора и прегледности нуди исто онолико колико и генерација пет, што значи – сасвим довољно.

Volkswagen Голф 6 сада још више подсећа на неке моделе из Ауди гаме, а многи елементи ентеријера инспирисани су решењима из скупљег Passata. Команде путног рачунара и темпомата на кожном мултифункционалном волану остављају утисак као да се ради о аутомобилу више класе. Сличан закључак може се извући посматрањем и коришћењем аудио система, као и свих осталих система у аутомобилу. Голф карактерише и изванредна ергономија. Возач може да се намести баш онако како жели, а у основном пакету опреме, седишта дају  веома солидну бочну потпору, док возачко има и подешавање по висини. Генерално посматрано, Голф 6 по питању количине простора и прегледности нуди исто онолико колико и генерација пет, што значи – сасвим довољно. Пртљажника Volkswagen Голф 6 је идентичан са претходним моделом са 350 литара (за верзију са 4Мотион има мању запремину 75 л), али обарањем задњих седишта, која се могу обарати у односу 1/3 или 2/3 добија се простор од 1305 литара. Ово није тако велика као код Хонда Цивиц или Форд Фоцус, али је више него адекватно за свакодневну употребу и срећно прогута пар средњих коферима. Код каравана је пртљажник од 505 литара, који расте после обарањем задњих седишта на 1495 литара. Три и пет врата компакт су исти као у претходном генерацијом истих спољних димензија.

Мотор

 Понуда код Volkswagen Голф 6 се састоји од шест мотора четири бензинска и два common-rail dizela. Wolkswagen Голф 6 полази од познате базе и од досад доказаног Голф 5 у смислу мотора и технике. Њени дизел мотори су прешли на common раил убризгавање, а бензински мотори никада нису били проблем на Голф-у 5 и Голф 6 узима безбедно штафету.
Било да са ТДИ дизел или бензински ТСИ, потрошња је увек под контролом. ТДИ је још мањи потрошач преласком са пумпа-дизна на Common Раил инјектора. ТСИ са њиховим двостепеном турбо и директним убризгавањем и постиже веома добре резултате. Сви мотори за нови Голф испуњавају емисију стандарда Еуро В и већина њих ће имати неки облик предпуњења.

Код Volkswagen Голф 6 пунуда бензинаца су 1.4 бензински мотор снаге 59 KW / 80 КС, ништа га не издваја, он је досадан, па ако ништа, боље је мислити на 1.6 са 75 KW / 102 КС. Ту је модерни 1.4 ТСИ који развија велики обртни момент и има разумну потрошњу горива. Најслабији 1.4 ТСИ снаге 90 KW / 122 КС задовољи ће већину људи, ту је и најмоћнији, са турбином и компресором са 118 KW / 160 КС. За побуњенике је ту 2,0 ГТИ са 210 КС и 1.8 ТСИ са 160 КС. 

Сви дизелаши код Vw Голф 6 имају common-rail технологију ту је 1.6 ТДИ мотор са 66 KW / 90 КС и 77 KW / 105 КС. Велики новитет ће бити и троцилиндраш 1.2 ТДИ са 75 КС, који ће трошити само 3,9 литара. Дизел 2.0 капацитета у 3 варијанте снаге: 110 КС најпаметнији избор у том аутомобилу, 140 КС је разумно, 170 КС ГТД као дизел алтернатива ГТИ.

Поред мануелних мењача с пет и шест брзина, у понуди ће бити и секвенцијални аутоматски мењач са шест и седам брзина.

У вожњи 

Довољно агилан, али не сувише спортски. Управљач довољно директан. Сигуран и стабилан у свим ситуацијама. Ослањање је прилично чврсто, али није неудобно. Предња седишта нуде добру бочну potporu. Volkswagen Голф ВИ нуди висок ниво пасивне безбедности. Скелет је претрпео побољшања и стандардних ће бити седам ваздушних јастука (предњи, бочни предњи, прозора и колена возач ) уз доплату за бочне ваздушне јастуке за задњи ред седишта и сви модели долазе са ЕСП контрола стабилности као стандард. НА ЕУРО НЦАП тесту Volkswagen Голф 6 је добио 5 звездица за заштиту путника, 4 звездице за заштиту деце, за заштиту пешака 3 звездице.

VW GOLF 6
VW ГОЛФ 6 / Извор: Профимедиа

Предности

  • Квалитет
  • Практичност
  • Држање вредности

Мане

  • Ризик од крађе
  • Проблематични поједини мотори
  • Обарање наслона задње клупе само из пртљажника

Цена

На сајту Половниаутомобили цене су у просеку од 5.000 до 8.000 евра, у зависности од годишта и опреме. Поједини модели досежу и до 10.000 евра