Ако не стајете у оквир наслона свог седишта, плаћате дупло: Позната авио-компанија разбеснела путнике, уводе ново правило
Southwest Аирлинес ће ускоро захтевати од путника који не могу да стану у оквир наслона свог седишта да унапред плате додатно седиште, што је део низа недавних промена које ова авио-компанија уводи.
Ново правило ступа на снагу 27. јануара, истог дана када Southwest почиње са додељивањем седишта, пише Associated Press.
Тренутно, путници већих димензија могу унапред да плате додатно седиште уз могућност да им новац касније буде враћен, или да на аеродрому затраже бесплатно додатно седиште. Према новој политици компаније, повраћај новца ће и даље бити могућ, али више неће бити загарантован.
У саопштењу у понедељак, Southwest је навео да ажурира неке од својих политика док се припрема за увођење додељених седишта следеће године.
- Како бисмо осигурали простор, обавештавамо путнике који су раније користили политику додатног седишта да би требало да га купе приликом резервације - наводи се у саопштењу.
Ово је последња у низу промена код Southwest-a, који је дуго био познат по томе да путници сами бирају седишта након уласка у авион и да бесплатно превозе пртљаг – што је укинуто у мају. Управо су те погодности чиниле разлику у односу на конкуренцију међу јефтиним авио-компанијама.
Southwest каже да ће и даље враћати новац за друго седиште по новој политици ако лет у тренутку полетања није у потпуности попуњен и ако су обе карте купљене у истој тарифној класи. Путник такође мора да затражи повраћај новца у року од 90 дана од лета.
Ако путник којем је потребно додатно седиште то не купи унапред, према новој политици биће у обавези да га купи на аеродрому. Ако је лет попуњен, биће пребачен на други лет.
Џејсон Вон, туристички агент из Орланда који на друштвеним мрежама и на свом сајту Фат Травел Тестед објављује рецензије тематских паркова и савете за путовања за крупније особе, рекао је да ће ова промена вероватно утицати на путнике свих величина.
Досадашња политика Southwest-a помагала је да путовања буду удобнија за крупније путнике, рекао је он, а истовремено је обезбеђивала довољно простора и за остале.
- Мислим да ће ово ново правило учинити летење лошијим искуством за све - рекао је он.
Вон је ову промену описао као још једно разочарање за верне путнике Southwest-a попут њега самог.
- Они више немају представу о томе ко су им заправо путници - рекао је о авио-компанији. "Више немају никакав идентитет."
Компанија се последњих месеци суочава са тешкоћама и под притиском је инвеститора да повећа профит и приходе. Такође је прошле године саопштила да ће почети да наплаћује путницима додатни простор за ноге и да ће увести ноћне (red-eye) летове.
Извор: 92путовања