WANNABE ДИГИТАЛ AWARDS 2018: По први пут у Србији, изабрани најбољи инфлуенсери у чак 16 категорија!
Црвени тепих.
На гала манифестацији у BelExpo центру у Београду, пред око 400 званица, коначно је откривено ко су најбољи домаћи инфлуенсери који креирају мишљење нових генерација. У организацији дигиталног креативног студија WANNABE МЕДИА и најпосећенијег fashion, beauty и lifestyle магазине-а у Србији, WANNABE МАГАЗИНЕ, додељене су WANNABE ДИГИТАЛ AWARDS у чак 16 категорија, а на блацк царпет-у су се појавиле бројне интернет звезде - Јана Дачовић, Леа Станковић, Анастасија Ђурић, Ива Chu, Nichim Изазван, Леа Давогић, Андрија Јо, Дуња Јованић и многи други.
Током две недеље октобра водила се велика “битка” у којој су фанови инфлуенсера давали своје гласове фаворитима, коначни избор победника је донео жири. Награда у категорији FASHION BLOGGER ОФ THE YEAR 2018, припала је дами која је уједно била номинована у највише категорија, Анастасији Стасхи Ђурић, чиме је и званично почело проглашење победника. Тако је за BEAUTY BLOGGER-a године проглашена Тамара Ћосић познатија као Лепа сваки дан. Награда LIFESTYLE BLOGGER године отишла Бранислави Антовић. TrippinSrbija су проглашени за најбоље у категорији ТРАВЕЛ BLOGGER, док је у категорији FOOD BLOGGER године награда отишла у спретне руке Миње Николић Богдановски која нас годинама очарава кулинарским умећем на свом блогу Мињина Кухињица.
Када је Инстаграм у питању, за FASHION INSTAGRAMMER-a 2018. године, проглашена је Нађа Станојевић, док је за LIFESTYLE INSTAGRAMMER-a године проглашен млади модни фотограф Душан Петровић.
Да YouTube дефинитивно јесте најбрже растућа друштвена мрежа и код нас показује озбиљна конкуренција у свим YT категоријама. За МАКЕУП YOUTUBER-a године проглашена Софија Гријак, млађаној Јани Дачовић припала јенаграда LIFESTYLE YOUTUBER године; ТРАВЕЛ YOUTUBER-i године су Ана Марија и Саша и њихов инспиративни канал Штикла Кафа Кравата, док је за ВЛОГ YOUTUBER-a године проглашена популарна Дуња Јованић.
У категорији SKETCH YOUTUBER 2018, награду је однео популарни Yasserstein који је у свом говору нагласио важност и позвао своје online колеге да позитивно утичу на младе генерације које их прате; за GAMINGYOUTUBER-a године проглашен је Стефан Вуксановић ака Муђа, док су награду YOUTUBER године добили сјајни Стубери!
РИСИНГ СТАР категорија је имала највише финалиста, што само говори у прилог томе да је инфлуенсер маркетинг и даље у експанзији, али и да у Србији има много креативних и способних, младих људи. Пред жиријем је заиста био тежак задатак, али у импресивној конкуренцији, награду је освојила Ивана Џамић Џив.
Пре проглашења последње категорије, ПЕОПЛЕ’с CHOICE 2018, на сцену је изашао Газда Паја и одушевио публику са својим новим хитом - Тесла! У таквој, наелектрисаној атмосфери, Газда Паја је и прогласио победника поменуте категорије, предуховитог и презабавног момка, како на свом каналу, тако и уживо - Стефана Павловића Цалета.
Вече је завршено популарним хитом Газда Паје, “Сома евра”, али и сјајним афтер partyjem.