ПОСАО ИЗ СНОВА: Пензионерка ради само четири дана недељно, зарађује 1500 евра, а довољни су јој телефон и возачка дозвола
Фабијен (64) живи у малом селу између Сабле-сур-Сарта и Анжеа, на граници департмана Мен-е-Лоар. Ова бивша фармацеутска техничарка је у пензији већ две године, али је пронашла посао који јој омогућава додатни приход и истовремено задовољава њену страст према аутомобилима.
-Одувек сам волела да возим и фасцинирају ме лепи аутомобили - каже она.
Након што је 2018. године неочекивано отпуштена са посла у својој 58. години, тешко је проналазила ново запослење.
-Сви послови који су ми нудили били су предалеко, некад и сат времена вожње, и плаћени минималцем. То за мене није била опција. Зато сам одлучила да променим правац у каријери - објашњава Фабијен.
Њено интересовање за посао ауто-конвоја подстакао је њен партнер, који је већ радио као возач за платформу Hiflow. Од тада, Фабијен је волан претворила у свој алат за рад. Њен задатак је јасан:
-Транспортујем возила с једне тачке на другу - каже она.
Током 2024. године, реализовала је 212 вожњи и прешла скоро 39.000 километара широм Француске.
Фабијен у просеку ради четири дана недељно, а месечно овој активности посвећује око 12 сати. Њена пензија износи 1.900 евра, док јој транспорт возила доноси додатних 800 до 1.500 евра месечно, у зависности од обима посла. Ипак, део прихода одлази на гориво, путарине и повремено хотелски смештај.
Према подацима Hiflow-a, просечна зарада возача на овој платформи износи око 500 евра месечно, након одбитка трошкова. Сви приходи се пријављују, јер микропредузетници имају пореске обавезе.
Захваљујући овом послу, Фабијен може себи да приушти путовања.
-Овим новцем могу да радим ствари које иначе не бих, попут одласка на одмор у Хрватску или на Корзику - каже она.
Чести одласци на терен омогућавају јој и да споји посао са приватним животом.
-Када имам доставу у Паризу, искористим прилику да посетим децу. На тај начин спајам посао и породицу без додатних трошкова - објашњава.