Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ТРЕНД КОЈИ ЈЕ ЗАЛУДЕО ДЕВОЈКЕ! Ово је главна тема међу другарицама и нема те жене која би одолела, а да не проба!

02.10.2020. 12:23
Пише:
Промо
šminkanje
шминкање / Извор: Профимедиа

Једва да знам жену којој маскара није кључни производ када је у питању мејкап. Сви други производи, у односу на прилику и расположење, могу и да падну у запећак, али маскара баш тешко.

"Која ти је то маскара?" пандан је животном "шта радиш?" питању када говоримо о шминкању. У односу на то, и само тржиште је преплављено различитим верзијама овог производа, код којег је све битно – паковање, четкица, боја, формулација, и наравно – ко је све још користи.

На трагу тога, и за оне који то следе, тешко да су пратећи жене од утицаја (прим.прев. инфлуенсерке) могли да заобиђу маскару која је чини се добила највише неплаћених од свих икада препорука – Maybelline Ласх Сенсатионал. То је она у розе паковању полу ваљкастог облика, са испупчењем по средини, и црним словима, ова:

Е добро сада када знате, и када сте сигурно помислили да вам се мотала по феед-у ових дана јер је у току кампања за њу, време је да обзнанимо зашто су нам је дали на тестирање када је већ довољно популарна. У питању су пре свега промене у формули, па је она сада обогаћена уљем дивље руже и минералним пигментима, који додатно утичу на интензитет боје, док сама маскара пружа осећај лакоће, као и меких и негованих трепавица. Уз то, и само паковање је промењено – сада је мат, да вас то не збуни, док је розе боја остала непромењена. Оно што је остало исто, и због чега је ова маскара побрала толике симпатије је четкица која је израђена од чак шест типова длачица, због чега допире до баш сваке трепавице, чинећи да се оне шире, можда баш као лепеза (визуализујте да на очима уместо трепавица имате лепезу...Смешно, ха?). Но, да уозбиљимо причу - где је шест типова длачица, ту је и 10 (ДЕСЕТ) слојева чешљића на четкици, који издвајају сваку трепавицу посебно, повећавајући волумен.

Мегаломански, како овој маскари и доликује, исбробали смо је на четири различите девојке, што укупно дође осам очију, а све оне су имале различите трепавице – дуже, краће, увијеније, праве, итд... Да не дужим, погледајте пре и после приказ, који је у потпуности аутентичан – нема шатро вештачких трепавица за које се после наводи да је у питању ефекат маскаре, нема професионалног шминкера који ће савршено нанети маскару (јер реално немамо га ни кући сваког дана, па не би било реално продавати маглу):

maskara
маскара / Извор: Фото: Промо

Пошто смо установили да маглу не продајемо, маскару (не маглу) можете набавити преко овог ЛИНКА или у свим већим дрогеријама. Након овог, следи и сензационални (у духу назива маскаре) ревеал ништа мање сензационалних жена на којима смо испробали маскару, и које су, као и већина жена у Србији, биле њоме одушевљене.

Иза првог приказа очију, крије се Катарина, дипломирана правница, која тренутно ради као category манагер у једној од највећих компанија у земљи која се бави дистрибуцијом спортске опреме. Управо она, пратећи трендове у спортској индустрији, заједно са својим тимом бира шта ће се наћи у понуди у радњама широм земље. Једна је од оних жена које не користе превише производа у својој мејкап рутини, углавном користи само BB крему и маскару. Овог пута смо је замолили да направи изузетак.

Други пар очију припада Теодори, која заједно са пријатељицом води агенцију за пружање услуга социал медиа манагемент-а. Управо она је задужена за све оно што видите на профилима ваших омиљених брендова - од садржаја, уређивања профила, прављењем визуелних приказа различитих производа, до комуникације са пратиоцима. Друго име јој је глам, обожава мејкап, па се и приликом испробавања маскаре и сликања осећала прилично конфорно.

Долазимо до треће девојке Дуње, која ради као промотион манагер у оквиру глобалне изавачке куће. Она је особа која комуницира са свим нашим омиљеним извођачима, задужена је за њихово присуство у медијима, и оно због чега јој завидимо – пре свих нас чује и види све њихове синглове, албуме и спотове. Јако воли мејкап, и генерално све у домену козметике, од производа највише воли оне за сређивање обрва, маскару (и то баш ову) као и руменило, иако би она рекла да би предност дала ружу.

И стигосмо до последње девојке у оквиру палете inside&out сензационалних девојака, Смиљане. Агенцијски посао заменила је адвокатском канцеларијом, у оквиру које је задужена за све у домену комуникација са екстерном јавношћу. Од мејкапа дајте јој руж, креон и маскару (звучи као мејкап из средње) али смо је овог пута замолили да нам дозволи да јој ставимо и мало руменила.

 

}